יום רביעי, 30 באפריל 2014

מה עושה יותר כאב בטן מכוס חלב?


כן, אני יודע, שתי כוסות חלב...או הפרסומת החדשה שהעלתה מועצת החלב לרדיו.... (אזהרה..אתם עלולים לחטוף גם כאב בטן...)

כהרגלי בקודש, כדי שלא תחשבו שאני סתם מספר סיפור, נכנסתי לקליניקה הבוקר, ורגע לפני שהגיעה המטופלת הראשונה, הדלקתי רדיו כדי לפנק את עצמי בקצת רוקנ'רול של בוקר...וכדי שתדעו שאני לא מספר סיפורים בדויים, תוכלו ללחוץ כאן ולגלות שב         88FMבאמת משמיעים מוסיקה מעולה בבוקר...

ואז, רשות השידור מה לעשות, נגמר השיר של CURE ועברו לפרסומות ..."מוצר חלב, נבחרת מנצחת של ויטמינים" נשבע לכם אפילו שרו את זה' ובזמן כתיבת שורות אלה אני שומע את זה שוב.

אז כדי לפרוק את העצבים, וכדי שפחות ילדים יסבלו מאלרגיות, כאבי בטן ושאר (לא) ירקות, וכדי שפחות מבוגרים יסבלו מהשמנה, עודף כולסטרול, מחלות לב ריאה, אלרגיות, כאבי בטן ודלקות שונות, אני מצרף כאן את הסרט שיעשה לכם את ההבדל. שתפו את זה ותשפיעו..


אה...וכן, לא כיף להיות פרה חולבת.

קחו קצת מוסיקה טובה!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה